måndag 14 februari 2011

Helsingborg på riktigt

Började på nya jobbet idag och det känns väldigt bra. Jag blev väl emottagen och alla kollegorna verkar trevliga och goa. Och som lite grädde på moset här jag utsikt över Öresund och Danmark från mitt skrivbord. Inte fy skam :) Att äntligen få chansen att både arbeta och bo i Helsingborg är väldigt kul och jag ser fram emot att äntligen börja lära känna Helsinborg på riktigt.

Idag börjar också det nya livet så nu är det jag som ska bli hälsosam, tio kg ska bort så nu är det all in. Inga ursäkter och om ni märker att jag börjar trilla av vagnen så får ni knuffa tillbaka mig :)

Annars så är det projekt "måla om i gästrummet" som gäller. Jag håller på att spana lite på olika färger men det lutar åt violett/grå/lavendel. Kan bli riktigt bra tror jag. Sen funderar jag på att sätta upp den här väggdekoren i rummet, vad tror ni om det?

http://www.unikdekor.se/visa_produkt.asp?t=We+create+our+own+tomorrow%2E%2E%2E&id=1199&lang=sv

1 kommentar:

  1. Gillade den!
    Men kolla på tradera först, där finns massa väggdekor till bra priser!

    Kram

    SvaraRadera