söndag 27 februari 2011

Det har varit en väldigt bra helg och jag är nöjd med precis allt. I fredags åkte jag till Göteborg med Bus 4 You, ett bussbolag som har otroligt sköna säten. Inga problem att somna där inte.

Lördagen spenderades på stan med Göteborgsflickorna och det var så kul att äntligen vara samlade igen. Det blir inte så ofta så man måste verkligen ta tillvara på tillfällena. Nästa gång vi ses allihopa blir nog när det är dags för Eurovision :) På kvällen var det schlager hos Jenny och det kändes som "the old days" när vi alla var samlade framför tv:n, dissandes alla bidragen haha.



Idag åkte jag ut till Allum med Karin och det blev en hel del shopping. Det är sällan det inte handlas när jag och Karin umgås och vi har alltid kul när vi ses. Karin hittade ett par skor till mig som jag är otroligt nöjd med. Är så trött på att dra omkring i vinterkängorna. Nu vill jag kunna gå omkring i tygskor och ja, jag kommer nog att köpa ett par Palladium :)

Den här fina lampan ska stå i mitt gästrum. Från Dimoda, Allum.

Inte ok som lunch, jag vet.
Nu ska jag ta det lite lugnt en stund och njuta av söndagen och ikväll blir det Wallander.

1 kommentar:

  1. Men innan Wallander hann vi med fika hos Linnea och Tommy, god kaka till fikat

    SvaraRadera