lördag 2 oktober 2010

Lite dagen efter

God morgon
Förra veckan var intensiv och rolig och den bara flög förbi. Vips var det fredag och dags för mamma att åka tillbaka till Göteborg och för mig att för första gången sätta mig på tåget till Malmö. Att pendla verkar gå smidigt men det kommer ta ett tag att vänja sig vid att det tar extra tid att komma till jobbet.

Väl på jobbet så togs vi emot av den administrativa chefen. Vi var några stycken som började samtidigt och vi skulle alla fotas till personalgalleriet. Väldigt kul eller? Men men det var bara att le och se glad ut. Sedan var det presentationsrunda på samtliga fyra avdelningar. Hur många namn jag kommer ihåg? Ett kanske? Då är ju personalgalleriet faktiskt ganska bra att ha.
Dagen fortsatte sedan med lunch och lite information innan det var dags att sätta sig på tåget hem igen. Många intryck att ta in och det är väldigt skönt att det är helg nu så jag kan gå igenom allt i lugn och ro.

Kvällen avslutades sedan hos Lovisa och Henrik med fisksoppa och vin, väldigt mysigt.

Idag ska jag fönstershoppa en sväng tänkte jag och sedan förhoppningsvis ta en storstädning i lägenheten. Imorgon bär det av till Halmstad och Anna för att spana in hennes nya lya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar