tisdag 28 september 2010

Fyra dagar senare

Nu har jag bott i Helsingborg i fyra dagar. Det är många intryck och jag har nog inte riktigt landat i att jag faktiskt har flyttat. Min mamma är här nere med mig och håller mig sällskap och hjälper mig att fixa i lägenheten och det är väldigt skönt. Än så länge har vi hunnit upptäcka gallerian Väla och försökt lära oss hitta i Helsingborg. Det kommer ta tid att lära känna staden men det finns så mycket fint i den här staden så det är bara roligt.

Idag åkte vi över till Köpenhamn och det är alltid roligt att strosa ned för Ströget och på H&M Home hittade jag ett väldigt fint duschdraperi.

Sedan ett tag har jag letat efter ett par "snowjogging", kommer ni ihåg dem? Jag har letat på nätet och i affärer men utan lycka. Så idag letade jag i varenda skoaffär i Köpenhamn och skam den som ger sig. I en butik som heter Scoop hittade jag dem! Fina, fula, vad tycker ni? Jag älskar dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar