måndag 11 oktober 2010

Fröken Frost

I helgen åkte jag hem till Göteborg. Det var en härlig känsla att komma hem igen och dagen började med lyxfrukost hos Ena och Pia, fanatstisk gott! Strålande sol men väldigt kallt. Trodde inte det skulle vara sådan skillnad på temperaturen, det tar ju bara två timmar att åka mellan Helsingborg och Göteborg.


På lördagen vaknade jag till ett dimmigt men väldigt fint höstväder, visst är träden fina nu? Det var kyligt men jag ser ändå fram emot hösten och vintern. Vira in sig i halsduk och vantar, dricka massa gott, varmt chai-té och att göra lägenheten fin och mysig. I den andan kommer det bli ett besök på Ikea under veckan. Ska försöka hitta tyg till mina tavlor också.

 



Mitt tjänsterum

Idag var det dags för jobb igen. Det känns bättre och bättre för
varje dag. Det är en bra känsla nu när jag börjar få lite koll på vad det är jag ska göra och hur jag ska göra det.


 
 
Och sist men inte minst, det gäller att ha självkontroll när man varje morgon går förbi det här på vägen till tåget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar