fredag 25 mars 2011

Våffeldagen...

... men utan en enda våffla. Med det nya livet följer lite nya regler och det känns som att våfflor inte riktigt ingår i kostcirkeln.

Igår kom syster hit och på tolvslaget fick jag min första grattisönskning. I morse fick jag en av mina fina nya EasyTone-skor. Mina gamla gympaskor har jag haft i ca nio(!) år så det var på tiden att införskaffa ett par nya.


Visst är de fina? Tack syster :)
  Vid lunch gick vi ner till stan för att få varsin ansiktsbehandling på Electa. Efter en timme kom vi ut som nya människor. Det var otroligt skönt. Värt varenda krona!

Den här fina långklänningen hittade jag på St. Tropez

Igår fick jag de här finfina blommorna från mina arbetskamrater :)

1 kommentar:

  1. Fina träningsskor, jättefin klänning och en fin tulpanbukett, ansiktsbehandling och vad jag förstår en Helsingör tripp dagen efter födelsedangen !!! då gör det ju inget att du avstod/missade våfflorna. (man kan äta våfflor även andra dagar).

    SvaraRadera