måndag 10 januari 2011

Upplyftande läsning på tåget 06.12

"Nu börjar oxveckorna. 15 veckors arbete utan ledighet". Väldigt uppmuntrande att läsa på tåget kl 06.12 på morgonen. Det borde vara förbjudet att skriva sånt. Ingen blir väl piggare eller mer arbetsmotiverad av en sådan artikel? Nej fy, det enda jag fick ut av det var att jag definitivt inte ska jobba 15 veckor i sträck utan ledighet. Någon liten semesterdag borde man väl kunna klämma in?

Var långledig sedan i onsdags och det var otrolit skönt. Torsdagen spenderades med att slå pojkarna i Bezzerwizzer, det trodde dem nog inte! Kul kväll :) I fredags var jag hos Anna och promenerade i det fina vintervädret.

Sen åkte jag till Göteborg och det inte lika fina vintervädret och fick till min allra första vurpa för säsongen. Det ösregnade och var glashalt så oddsen för att ramla var ju inte så väldigt höga. Som tur var blev det ingen allvarligare skada och kvällen blev bara bättre och bättre då det blev ett besök på Mañana på Kungshöjd. Bästa tapasrestaurangen, god mat och trevlig personal. Kunde inte varit bättre!

Nu är det måndag morgon, nu kör vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar